|
Informatie |
|
- Hoe kan ik een puzzel retour sturen?
Het kan natuurlijk altijd zijn dat u een puzzel retour wilt sturen omdat u de puzzel bijvoorbeeld al blijkt te hebben of per ongeluk verkeerd heeft besteld. Dat is uiteraard geen probleem, mits de puzzel ongeopend is en de folie er omheen zit of de sluitzegels niet verbroken zijn. De verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.
Het kan ook zijn dat ons magazijn een foutje gemaakt heeft. Neemt u dan even via de mail contact met ons op door te antwoorden op de mail: Gegevens van uw bestelling. Zo hebben we meteen alle gegevens van de order bij de hand. Vermeldt in deze mail welke puzzel u ontvangen heeft en welke u had moeten krijgen. Dit gaan we dan voor u oplossen. Het doorgeven van een leverfout dient binnen 5 werkdagen na levering doorgegeven te worden.
Let op: Mocht het plastic om de doos van de puzzel verwijderd zijn, dan is de puzzel niet meer als nieuw. We kunnen deze dan niet meer retour nemen.
U kunt de puzzel(s) retoursturen naar:
Goedkopelegpuzzels.nl
De Mulder 52
5272RG Sint-Michielsgestel
U kunt het retourformulier hier downloaden
Deze kunt u ingevuld in de retourdoos doen.
Omdat retouren en verzendingen twee verschillende stromingen zijn in ons bedrijf, is het niet mogelijk om dit te koppelen. Zodra het retour is gekomen wordt het verwerkt door onze administratie. Het tegoed wordt terug geboekt aan u, en u kunt dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Voor de retourprocedure kunt u hier informatie vinden.
|
- Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
U kunt uw wachtwoord aanpassen in uw account.
Account -> tabblad Accountgegevens -> Accountgegevens wijzigen -> onderin kunt u dan uw wachtwoord wijzigen.
Omdat dit vanwege privacy een gesloten systeem is, kunnen wij helaas niet meekijken of uw wachtwoord aanpassen.
|
- Hoe werkt het met pre-orders?
Bij ons in de shop staan ook producten die nog niet uit zijn of in herdruk zijn. U kunt deze wel al gewoon bestellen. U ontvangt van ons dan een mail met dat er een product nog niet beschikbaar is en wanneer we deze verwachten. Het kan zijn dat deze datum wordt verplaatst omdat de levering door de fabrikant uitgesteld is. U ontvangt van ons een mail zodra we dit te horen krijgen. U heeft dan altijd de keuze om de bestelling te laten staan of te annuleren.
Zodra de puzzel binnen is, gaan we deze direct verzenden. U ontvangt van ons een mail zodra uw pakket ons magazijn verlaat.
|
- Kan ik ook een bestelling afhalen?
Een bestelling afhalen is mogelijk na het maken van een afspraak. Voor het maken van een afhaalafspraak kunt u contact opnemen via het volgende contactformulier: http://www.goedkopelegpuzzels.nl/nl/cms/contact/
|
- Krijgen bedrijven, scholen, kinderopvang, etc. korting?
Bent u een bedrijf en wilt u een grotere bestelling plaatsen? Dan kunt u met ons contact opnemen via het contactformulier. We zullen voor u dan een offerte maken voor de aantallen en puzzels die u wilt bestellen.
Naast het leveren van puzzels zijn er nog meer mogelijkheden! Samen met onze zusterwebshop Goedkopegezelschapsspellen.nl bieden wij een nog groter assortiment aan.
Wilt u een pakket in een bepaald thema? Wij denken met u mee. Versturen naar uw bedrijfsadres of naar andere adressen? Alles behoort tot de mogelijkheden! Of laat u uw relaties liever zelf kiezen in ons uitgebreide assortiment? Maak dan gebruik van onze cadeaubonnen!
Wilt u de inhoud van uw pakket nog verder uitbreiden? Geen probleem. Via ons uitgebreide inkoopnetwerk kunnen we ook uw pakket vullen met producten die normaal gesproken buiten ons assortiment vallen.
Geïnteresseerd geworden? Neem contact met ons op en we denken graag met u mee!
|
- Mijn betaling is niet goed gegaan, wat nu?
Mocht de betaling via iDeal niet goed gegaan zijn, dan kunt u het bedrag óf handmatig aan ons overboeken óf om een nieuwe iDeallink vragen om opnieuw in het betalingsscherm te komen.
Voor het handmatig overmaken kunt u de gegevens gebruiken van de factuur die u per mail toegestuurd heeft gekregen bij de bevestiging van uw bestelling.
Voor het opvragen van een iDeallink kunt u contact met ons opnemen.
|
- Waar kan ik de voorraad van een puzzel vinden?
De voorraden van onze producten zijn zichtbaar op onze website. Hierdoor kunt u zien of de puzzel op voorraad is of niet. De voorraad staat aangegeven bij ieder product.
Mocht de voorraad op 0 staan, dan is het product in bestelling bij onze leverancier. We verwachten deze dan meestal binnen een week binnen.
Mocht een product nog niet uit of in herdruk zijn, dan geven we dit met hoofdletters aan bij het product. Zo is het overzichtelijk of u langer moet wachten of dan het binnen een week beschikbaar komt.
Als u de puzzel heeft besteld, en het gaat toch langer duren, dan ontvangt u een mail hierover. We geven u dan altijd de keuze of u de bestelling wilt laten staan of toch liever annuleert.
|
- Waarom geen gratis verzending?
Bij verzending komen altijd kosten kijken. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door in de verkoopprijs van de producten en bieden dan "Gratis verzending" aan boven een bepaald bedrag. U betaalt dan dus zelf de "gratis" verzendkosten in de prijzen van de producten. Wij vinden het niet netjes om dit te doen, ook omdat wij klanten hebben die bij ons af komen halen die dan toch een deeltje verzendkosten betalen.
Wij houden de kosten liever transparant en berekenen dus altijd verzendkosten, hoe groot het bedrag van de bestelling ook is.
|
- Waarom staat er BTW op de factuur?
Alle prijzen op onze site zijn inclusief de BTW, echter staat het op de factuur nog eens apart aangegeven. Op de factuur en tijdens het bestellen is te zien wat het totaalbedrag exclusief BTW en de losse BTW weergegeven. Dit omdat we ook veel bedrijven hebben die bij ons bestellen. De prijzen van de site zijn dus de prijzen die berekend worden (inclusief BTW). Er komen dus geen extra kosten bij tijdens het betalen.
|
- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
In principe wordt uw bestelling de volgende werkdag (dinsdag tot en met zaterdag) bij u geleverd. De bestelling en betaling dienen dan voor 14:00 uur bij ons binnen te zijn. Tijdens het bestellen staat aangegeven wanneer de verwachtte verzenddatum is. Soms is het erg druk en verschuiven we de sluitingstijd voor het aannemen van pakketverzendingen voor die dag naar de volgende werkdag.
Als er in uw bestelling een product zit wat (nog) niet op voorraad is, wachten we met verzenden tot uw bestelling compleet is.
Meer informatie over de verzending vindt u hier.
|
- Wat betekent de betalingsverplichting bij het bestellen?
Europese regelgeving geeft aan dat alle webshops aan moeten geven dat er een betalingsverplichting vast zit aan een bestelling:
Webwinkeliers moeten klanten duidelijk maken dat als ze iets online bestellen, een betalingsverplichting aangaan. Dat kan door op de bestelknop een tekst te plaatsen die dat duidelijk maakt: ‘Bestelling met betalingsverplichting'.
Dit hebben wij doorgevoerd in onze webshop.
|