Het kan natuurlijk altijd zijn dat u een puzzel retour wilt sturen omdat u de puzzel bijvoorbeeld al blijkt te hebben of per ongeluk verkeerd heeft besteld. Dat is uiteraard geen probleem, mits de puzzel ongeopend is en de folie er omheen zit of de sluitzegels niet verbroken zijn. De verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.
Het kan ook zijn dat ons magazijn een foutje gemaakt heeft. Neemt u dan even via de mail contact met ons op door te antwoorden op de mail: Gegevens van uw bestelling. Zo hebben we meteen alle gegevens van de order bij de hand. Vermeldt in deze mail welke puzzel u ontvangen heeft en welke u had moeten krijgen. Dit gaan we dan voor u oplossen. Het doorgeven van een leverfout dient binnen 5 werkdagen na levering doorgegeven te worden.
Let op: Mocht het plastic om de doos van de puzzel verwijderd zijn, dan is de puzzel niet meer als nieuw. We kunnen deze dan niet meer retour nemen.
U kunt de puzzel(s) retoursturen naar:
Goedkopelegpuzzels.nl
De Mulder 52
5272RG Sint-Michielsgestel
U kunt het retourformulier hier downloaden
Deze kunt u ingevuld in de retourdoos doen.
Omdat retouren en verzendingen twee verschillende stromingen zijn in ons bedrijf, is het niet mogelijk om dit te koppelen. Zodra het retour is gekomen wordt het verwerkt door onze administratie. Het tegoed wordt terug geboekt aan u, en u kunt dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen.