Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er in de fabriek een foutje gemaakt wordt tijdens de productie van een puzzel: een of meer stukjes blijven hangen in de stans, of de stukjes worden niet mooi gestanst.
Mocht u dit probleem hebben bij een puzzel die bij ons gekocht is, dan horen we dit graag zo snel mogelijk. Mocht de puzzel langer dan een 6 maanden geleden bij ons gekocht zijn, dan gaan we ons best voor u doen om dit op te lossen, maar kunnen we het niet garanderen dat dit volledig naar tevredenheid opgelost kan worden.
Graag ontvangen we van u een mail met hierin:
- het ordernummer van de bestelling waarin deze puzzel zit. Heeft u de puzzel op een braderie of tijdens een van onze magazijnavonden gekocht, dan ontvangen we graag een foto van het afschrift van de bank van de betaling. We kunnen dan de juiste order hieraan koppelen.
- de productcode (te vinden rond de streepjescode op de doos of op de order)
- foto's van de gelegde puzzel waarop het ontbrekende stukje(s) te zien is of een foto van de klacht (indien de stukjes kapot zijn of verkeerd gestanst). Let op: alleen foto's van geheel gelegde puzzels kunnen in behandeling genomen worden.
- de adresgegevens naar waar de bestelling verzonden is
- van het merk SunsOut hebben we ook de geprinte code onderop de doos nodig. Dit is de productierun-code die de fabrikant vraagt.
Mailen kan naar info@goedkopelegpuzzels.nl.
Heeft u een klacht over een Jumbo puzzel (Jan van Haasteren, Wasgij, Jumbo of Falcon puzzels), dan moeten we u direct doorverwijzen naar Jumbo zelf. Deze lossen het graag met u op: https://www.jumbo.eu/klantenservice. U heeft hiervoor wel een factuur nodig. Deze heeft u per mail ontvangen direct na het plaatsen van de bestelling. Ook is deze te vinden in uw account op onze website.
Voor de andere merken geldt: wij geven de klacht door aan de leverancier/fabrikant. Deze gaat de klacht bekijken en geeft ons antwoord op de vraag hoe het opgelost gaat worden. Omdat dit op verschillende manieren kan, kunnen we helaas niet direct actie ondernemen. Meestal hebben we binnen enkele werkdagen al antwoord. In de drukke periodes kan het iets langer duren.
We gaan er uiteraard vanuit dat het naar tevredenheid opgelost kan worden, mits binnen 6 maanden gemeld. Mocht de klacht na 6 maanden na levering bij ons binnen komen, gaan we onze uiterste best doen, maar vaak lukt het dan alsnog.