Contact
Heeft u vragen, op- of aanmerkingen? We horen ze graag van u. U kunt ons bereiken via het contactformulier. U kunt ons telefonisch bereiken op 073-8220981 (op werkdagen ma t/m vr tussen 10:00 - 17:00 uur). Vanwege de drukte of magazijnwerkzaamheden kan het zijn dat we niet altijd de telefoon op kunnen nemen. Stuur ons dan even een mailtje of probeer het op een later moment nog een keer.
Verzending en bezorging
Standaard worden de bestellingen binnen Nederland verzonden via DHL For You. Verzending via PostNL is op aanvraag ook beperkt mogelijk (verzending PostNL momenteel alleen op maandagen).
Verzending naar DHL servicepunt
Wij bieden de mogelijkheid om uw bestelling naar een DHL Servicepunt/afhaalpunt te verzenden. U kunt uw bestelling dan ophalen bij het DHL Servicepunt. U hoeft er dus niet voor thuis te blijven.
Als u voor deze optie kiest, dan wordt het pakket automatisch naar het dichtstbijzijnde DHL Servicepunt gestuurd van het afleveradres wat u bij uw bestelling heeft gebruikt. Mocht u een ander DHL Servicepunt wensen, kunt u dit tijdens het bestellen aangeven bij "Opmerkingen". Mocht de bestelling in een enveloppe passen, dan wordt het wel automatisch verzonden naar het adres van uw account.
Let op: voor afhalen bij een DHL Servicepunt is legitimatie vereist. Mocht het pakket retour komen na niet afhalen (het pakket ligt een week op het desbetreffende depot), dan wordt na retour komen het bedrag van de goederen aan u terug geboekt. De gemaakte verzendkosten worden dan niet gecrediteerd.
Verzending binnen Nederland:
We streven ernaar om bestellingen ontvangen voor 14:00 uur diezelfde werkdag nog te verzenden (indien op voorraad, compleet en betaald). Mocht dit niet lukken, dan wordt de bestelling de volgende werkdag verzonden. De verwachte verzenddatum staat aangegeven tijdens het bestellen bij de verzendmethode. Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag.
De bezorgpogingen worden gedaan tussen 11:00 - 20:00 uur (meestal in is de eerste in de middag tussen 14:00 - 18:00 uur, maar dat ligt aan de route van de bezorger).
Op maandag en zaterdag vinden er geen afleverpogingen in de avond plaats. Eventuele afleverpogingen die eigenlijk in de avond moeten plaatsvinden, vinden dan plaats tussen de gestelde tijden.
Zodra de bezorger bij de 1e afleverpoging niet kon afleveren bij u, en niet kon of mocht afgeven bij de buren krijgt u, naast het bekende briefje in de bus, een notificatiebericht per e-mail.
U kunt dan tot 23:59 een 2e afleverpoging inplannen voor andere dag of een ander dagdeel. Doet u dat niet, dan is het pakket de volgende dag af te halen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Zo worden onnodige kilometers voorkomen en kunt u sneller beschikken over uw bestelling.
Afleveren bij de buren (indien u niet thuis bent) is door bezorgers van DHL toegestaan. U ontvangt dan ook een berichtje in uw brievenbus met daarop het adres waar het pakket afgegeven is.
De kosten voor pakketverzending bedraagt € 5,95 per bestelling.
Alle verzending naar België vinden plaats via DHL/Bpost. De kosten voor deze verzendmethode bedragen € 9,85 per bestelling.
Milieu
Om het milieu en de kosten te besparen, maakt Goedkopelegpuzzels.nl bij de verpakking zoveel mogelijk gebruik van gerecyclede verpakkingsmaterialen.
Afhalen
U kunt uw bestelling ook af komen halen. Dit kan op afspraak aan ons magazijn op maandag- en donderdagmiddag tussen 13:00 - 15:00 uur. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.
Ophalen kan op het volgende adres:
Hoogstraat 30V2, Sint Michielsgestel.
Dit adres is géén verkoopadres. Afhalen kan dus alleen op afspraak.
Bestellingen dienen vooraf betaald te zijn. Betaling aan ons magazijn is niet mogelijk.
Betalen
U kunt op de volgende manieren betalen:
iDEAL:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
De betaling via iDEAL is gratis. De betaling verloopt via Mollie BV.
Overboeking:
Indien u kiest voor overboeking, wordt uw bestelling verzonden zodra de betaling bij ons binnen is. U kunt het volledige bedrag overmaken op rekeningnummer NL09 KNAB 0406 9196 90 t.n.v. goedkopegezelschapsspellen, Sint-Michielsgestel. Vermeld hierbij uw ordernummer en uw naam. U dient de overboeking binnen 14 dagen te hebben uitgevoerd.
Voor internationale betaling kunt u de volgende gegevens gebruiken:
Iban: NL09 KNAB 0406 9196 90
Betalen bij afhalen:
U kunt uw afhaalbestelling plaatsen via onze site en betalen met iDeal. Wegens veranderingen in ons magazijn, is het niet mogelijk om per pin/contant te betalen.
Levertijden
We streven ernaar om bestellingen ontvangen voor 14:00 uur diezelfde werkdag nog te verzenden (indien op voorraad, compleet en betaald). Mocht dit niet lukken, dan wordt de bestelling de volgende werkdag verzonden. De verwachte verzenddatum staat aangegeven tijdens het bestellen bij de verzendmethode. Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag.
Retourneren/bedenktijd
Bij een aankoop via internet heeft u recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen. Mocht uw bestelling niet naar tevredenheid zijn, kunt u uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden naar ons retourneren, mits onbeschadigd en verpakt in de originele verpakking. Voor speciaal voor u bestelde producten geldt deze regeling niet.
Indien u uw bestelling gaat retourneren, verzoeken wij u ons hiervan te informeren. Dit kan via het contactformulier. Vermeld uw ordernummer en uw bankrekeningnummer. De verzendkosten van het retour sturen worden niet vergoed.
Mocht het plastic om de doos van de puzzel verwijderd zijn, dan is de puzzel niet meer als nieuw. Er is dan sprake van een waardevermindering. Deze waardevermindering wordt met het te crediteren bedrag verrekend.
Privacy
Wanneer u een bestelling plaatst bij Goedkopelegpuzzels.nl hebben wij gegevens van u nodig voor een correcte afhandeling van uw bestelling.
Goedkopelegpuzzels.nl gebruikt uw gegevens alleen voor het correct uitvoeren van uw bestelling. Gegevens zullen niet ter beschikking worden gesteld aan derden.
Op uw verzoek kunnen wij uw gegevens verwijderen, wanneer u aan uw betalingsverplichtingen heeft voldaan. U kunt dit verzoek via het contactformulier doorgeven.